RODINA A DETI
Na Slovensku sa chystá šou, akú ste ešte nevideli! Svetoznáma značka v
podaní slovenských umelcov bude bombou, ktorá čoskoro vybuchne na ľade!
Unikátny projekt zastrešuje spoločnosť Comunique, ktorá má na konte
nesmierne úspešnú šou Máša a medveď na ľade. Tá sa hneď v prvom roku
svojej existencie stala najpredávanejším podujatím na Slovensku.
Spoločnosť Comunique aktívne funguje od roku 2014. Vtedy sa začali
vyjednávania s ruským štúdiom Animaccord, o získaní licencie na značku Máša a
medveď. Za 5 rokov sa vypracovala na jediného producenta ľadových šou na
Slovensku, úspešne prenikla na český aj poľský trh a predstavila šou v ďalších
krajinách.
„V roku 2018 našu prácu ocenili aj vo svete, keď sa šou Máša a medveď na
ľade dostala do úzkeho výberu najlepších svetových projektov v súťaži
International Licensing Awards v kategórii Location based entertainment. Do
užšieho výberu sa spolu s našou šou dostali aj také značkové projekty ako
Pandora: World of Avatar, Star Trek – The Cruise či National Geographic
Encounter,“ neskrýva radosť Mgr. Michal Vernarský riaditeľ spoločnosti
Comunique.
Aktuálne je spoločnosť Comunique v aboslútne unikátnej pozícii nielen na
Slovensku, ale aj v rámci európskeho a svetového meradla.
“Sme prvý a jediný producent ľadovej šou zo Slovenska. Navyše sme sa s
týmto slovenským produktom dostali aj do zahraničia, kde sme na vysokej
úrovni reprezentovali nielen seba a značku, ale aj našu krajinu a umelcov zo
Slovenska a Česka. Úspechom je pre nás tiež to, že sme ako organizátor
podujatí prenikli aj na poľský trh,” teší sa Michal Vernarský.
Vďaka produkcii veľkých šou si Comunique získala popularitu aj renomé a
chystá ďalšiu veľkolepú šou!
„Hoci sme za veľmi krátky čas dosiahli veľký úspech, stále sa pozeráme do
budúcnosti. Vďaka tvrdej práci sa nám podarilo vybudovať spoločnosť, ktorá
si získala dobré meno nielen doma, ale aj v zahraničí. Rešpektujú nás najväčšie
firmy a značky v zábavnom priemysle. V najbližšom období sa chceme
sústrediť na posilnenie pozície na domácich trhoch – Slovensko, Česká
Republika a Poľsko. Zároveň je našim cieľom aktívne vstúpiť na nemecký trh
a pôsobiť tam ako organizátor podujatí,“ plánuje Michal Vernarský.
Spoločnosť má na konte turné koncerty Boba Dylana, Whitesnake, Paľa
Haberu, turné Mira Žbirka – Best of Video Tour a Symphonic Tour, šou Yamato –
The Drummers of Japan, Piaf! The Show. Mášu a Medveďa videlo vyše 170 000 ľudí
v 7-ich krajinách sveta. Okrem Slovenska a Českej republiky sme úspešne zvládli
predstavenia v Poľsku, Srbsku, Chorvátsku, Slovinsku, Estónsku, Spojených
Arabských Emirátoch a Indonézii. Názov pripravovanej šou zatiaľ organizátor
nemôže prezradiť, sľubuje však veľkolepý zážitok. Viac informácií nájdete na
Facebook.com a Comunique.sk